Skontaktuj się z nami aby zresetować limit aktywacji i aktywować na innym komputerze. Błąd zdarza się również w przypadku zmiany podzespołów komputera lub reinstalacji systemu.
Nasze linki mają ustawiony limit pobierania jednej sztuki programu. W niektórych sytuacjach przeglądarka zablokuje pobieranie w trakcie i zostanie to odnotowane przez serwer jako pobranie. W tej sytuacji prosimy o kontakt w celu resetu limit pobrań.
W tej sytuacji prosimy o kontakt w celu resetu limit pobrań.
Należy wejść w pole wyszukiwania na dole ekranu na pasku zadań.
Błąd jest powiązany z najnowszą aktualizacją Windows.
Najnowsze programy są już zgodne z tą aktualizacją. Napisz do nas o bezpłatną poprawkę.
Błąd jest spowodowany najnowszą aktualizacją Windows oznaczoną numerem KB5046740, która pojawiła się z końcem listopada 2024.
Możesz tymczasowo odinstalować tę aktualizację. Aby to zrobić należy wejść w pasku wyszukiwania Windows w “Wyświetl historię aktualizacji” następnie na górze wybrać link “Odinstaluj aktualizacje” i w następnym ekranie znaleźć tę oznaczoną numerem KB5046740, kliknąć na nią prawym przyciskiem myszy i ją tymczasowo odinstalować.
Opracowaliśmy poprawkę aby wyeliminować ten problem. Skontaktuj się z nami jeśli ten błąd występuje i chcesz uzyskać bezpłatną poprawkę.
Błąd wynika z faktu, że zapytanie z programu wywołujące nasz serwer aktywacyjny nie jest przepuszczane przez zaporę sieciową lub inne oprogramowanie.
Nasz program wysyła do serwera zapytanie aktywacyjne w momencie uruchomienia. Serwer musi odpowiedzieć, że istnieje powiązane zamówienie.
Proszę sprawdzić czy zaporę / firewall lub inne podobne oprogramowanie. Proszę spróbować dodać nasz program do “białej listy”. To powinno rozwiązać problem.
W przypadku starszych wersji Windows (7 i starsze) błąd może być również spowodowany brakiem możliwości ustanowienia bezpiecznego połączenia w protokole TLS 1.2. Należy sprawdzić w ustawieniach sieciowych czy TLS 1.2 jest włączony.
Błąd: Error while startin application runtime. If the problem persists, please obtain a new copy of this program or contact its autor.
Należy zgłosić się do nas o nową wersję programu dostosowaną do aktualnych poprawek systemu Windows.
Błąd: Wykryto 64-bitową wersję programu Excel, ale aplikacja nie zainicjowała trybu 64-bitowego. Skontaktuj się z dostawcą. Kod błędu: 8
Błąd wynika z zablokowania uruchomienia wersji 64-bitowej przez antywirusa (lub podobne oprogramowanie). Należy dodać program lub folder do wyjątków (białej listy) w programie antywirusowym.
Upewnij się, że stosujesz poprawny kod aktywacyjny.
Kod musi odpowiadać zamówieniu, w którym zawiera się ten konkretny program.
Kod jest w formacie:
mail-numer zamówienia.
Przykład:
mail: jankowalski@test.pl
zamówienie: 1234
kod aktywacji: jankowalski@test.pl-1234
Prawdopodobnie program nie pobrał lub nie wypakował się poprawnie. Prześlemy plik ponownie. Proszę nie przerywać pobierania oraz sprawdzić czy antywirus nie zablokował pobierania.
Problem może wystąpić przy rozpakowywaniu pliku z pakietem. Oznacza, że system operacyjny nie pozwala na zmianę właściciela pliku lub folderu.
Uruchom pakiet jako administrator (we właściwościach pod prawym przyciskiem myszy).
lub
Wypakuj pliki w katalogu użytkownika (główny folder o nazwie takiej jak zalogowany użytkownik).
lub
Sprawdź uprawnienia folderu docelowego.
W przypadku innych problemów technicznych możesz skontaktować się z nami mailowo na kontakt@kalkulatoryinzynierskie.pl lub za pomocą poniższego formularza kontaktowego. Jeśli komunikujesz się mailowo – prosimy o dołączenie zrzutu ekranu, to bardzo pomocne.