PoMOC TECHNICZNA

Częste problemy:

Skontaktuj się z nami aby zresetować limit aktywacji i aktywować na innym komputerze. Błąd zdarza się również w przypadku zmiany podzespołów komputera lub reinstalacji systemu.

Nasze linki mają ustawiony limit pobierania jednej sztuki programu. W niektórych sytuacjach przeglądarka zablokuje pobieranie w trakcie i zostanie to odnotowane przez serwer jako pobranie. W tej sytuacji prosimy o kontakt w celu resetu limit pobrań.

W tej sytuacji prosimy o kontakt w celu resetu limit pobrań.

Należy wejść w pole wyszukiwania na dole ekranu na pasku zadań.

Następnie wyszukać “Dodaj lub usuń programy”
 
Na liście aplikacji i funkcji wyszukać używaną wersję MS Office, kliknąć na nią i kliknąć przycisk “Modyfikuj”.
 
Następnie należy wybrać opcję “Napraw”.

Błąd jest powiązany z najnowszą aktualizacją Windows.

Najnowsze programy są już zgodne z tą aktualizacją. Napisz do nas o bezpłatną poprawkę.

Błąd jest spowodowany najnowszą aktualizacją Windows oznaczoną numerem KB5046740, która pojawiła się z końcem listopada 2024.

Możesz tymczasowo odinstalować tę aktualizację.  Aby to zrobić należy wejść w pasku wyszukiwania Windows w “Wyświetl historię aktualizacji” następnie na górze wybrać link “Odinstaluj aktualizacje” i w następnym ekranie znaleźć tę oznaczoną numerem KB5046740, kliknąć na nią prawym przyciskiem myszy i ją tymczasowo odinstalować.

Opracowaliśmy poprawkę aby wyeliminować ten problem. Skontaktuj się z nami jeśli ten błąd występuje i chcesz uzyskać bezpłatną poprawkę.

Błąd wynika z faktu, że zapytanie z programu wywołujące nasz serwer aktywacyjny nie jest przepuszczane przez zaporę sieciową lub inne oprogramowanie.

Nasz program wysyła do serwera zapytanie aktywacyjne w momencie uruchomienia. Serwer musi odpowiedzieć, że istnieje powiązane zamówienie.

Proszę sprawdzić czy zaporę / firewall lub inne podobne oprogramowanie. Proszę spróbować dodać nasz program do “białej listy”. To powinno rozwiązać problem.

W przypadku starszych wersji Windows (7 i starsze) błąd może być również spowodowany brakiem możliwości ustanowienia bezpiecznego połączenia w protokole TLS 1.2. Należy sprawdzić w ustawieniach sieciowych czy TLS 1.2 jest włączony. 

Błąd: Error while startin application runtime. If the problem persists, please obtain a new copy of this program or contact its autor.

Należy zgłosić się do nas o nową wersję programu dostosowaną do aktualnych poprawek systemu Windows.

Błąd: Wykryto 64-bitową wersję programu Excel, ale aplikacja nie zainicjowała trybu 64-bitowego. Skontaktuj się z dostawcą. Kod błędu: 8

Błąd wynika z zablokowania uruchomienia wersji 64-bitowej przez antywirusa (lub podobne oprogramowanie). Należy dodać program lub folder do wyjątków (białej listy) w programie antywirusowym.

Upewnij się, że stosujesz poprawny kod aktywacyjny.

Kod musi odpowiadać zamówieniu, w którym zawiera się ten konkretny program. 

Kod jest w formacie:

mail-numer zamówienia.

Przykład:

mail: jankowalski@test.pl

zamówienie: 1234

kod aktywacji: jankowalski@test.pl-1234

Prawdopodobnie program nie pobrał lub nie wypakował się poprawnie. Prześlemy plik ponownie. Proszę nie przerywać pobierania oraz sprawdzić czy antywirus nie zablokował pobierania.

Problem może wystąpić przy rozpakowywaniu pliku z pakietem. Oznacza, że system operacyjny nie pozwala na zmianę właściciela pliku lub folderu.

Proszę uruchomić pakiet jako administrator (we właściwościach pod prawym przyciskiem myszy). 

lub

Proszę wypakować pliki w katalogu użytkownika (główny folder o nazwie takiej jak zalogowany użytkownik).

lub

Proszę sprawdzić uprawnienia folderu docelowego.

W przypadku innych problemów technicznych możesz skontaktować się z nami mailowo na kontakt@kalkulatoryinzynierskie.pl lub za pomocą poniższego formularza kontaktowego. Jeśli komunikujesz się mailowo – prosimy o dołączenie zrzutu ekranu, to bardzo pomocne.